• 26-04-2023, 00:12:54
    #1
    Teşekkürler R10!
    • DoraOtomotiv
    DoraOtomotiv bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-04-2023, 00:13:47
    #2
    Dışarda yesek para evde yesek daha çok para
  • 26-04-2023, 00:14:05
    #3
    *Diyet.
  • 26-04-2023, 00:14:06
    #4
    Gece gece canımız çekti...
  • 26-04-2023, 00:15:34
    #5
    short adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece canımız çekti...
    Valla güzeldi.. ısmarlıyım.
  • 26-04-2023, 00:18:30
    #6
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla güzeldi.. ısmarlıyım.
    Düşünmen yeter Hatay'dayım enkazlardan kokoreççi bulabilirsek olur hocam
  • 26-04-2023, 00:23:20
    #7
    Mersin'de yarım ekmek kokoreç 50 TL gayette güzel yapıyorlar...
  • 26-04-2023, 00:24:49
    #8
    izmir'de de çok pahalı kokoreci geçtim ayranı 30 tl'ye satıyorlar. Artık mesele ekonomi vs değil bence. millet zamlı almaya alıştı esnafta yapıştırıyor ha bire. ben beyaz eşyacıyım 3 aydır zam gelmedi, aralık ayıyla aynı fiyata hatta bir çok üründe daha düşüğe mal satıyoz bu marketciler. yemek sektörü ve giyimciler vs canımızı aldı.
  • 26-04-2023, 00:25:11
    #9
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersin'de yarım ekmek kokoreç 50 TL gayette güzel yapıyorlar...
    Reis zaten o kadardır bizi s. başka bir şey değil.