izmir'de de çok pahalı kokoreci geçtim ayranı 30 tl'ye satıyorlar. Artık mesele ekonomi vs değil bence. millet zamlı almaya alıştı esnafta yapıştırıyor ha bire. ben beyaz eşyacıyım 3 aydır zam gelmedi, aralık ayıyla aynı fiyata hatta bir çok üründe daha düşüğe mal satıyoz bu marketciler. yemek sektörü ve giyimciler vs canımızı aldı.