24 senedir 3 kadın arkadaşımla arkadaşlığı geçtik kardeş boyutundayiz.
12 senedir iki üniversite arkadaşımla kardeş gibiyiz.
Güzel bir söz var:Ameller niyetlere göredir diye.Senin niyetin halis olduktan sonra hiçbirsey olmaz
Bir Kadınla Bir Erkek Sadece Arkadaş Olabilir Mi?
19
●686
- 23-04-2023, 21:45:30Olur da çok nadiren olur.
Kız ve erkeğin dost ve arkadaş olabilmesinin tek şartı vardır.
İkisinin de karşısındaki kişiyi güzel ve çekici bulmaması gerekir.
Taraflardan biri karşısındaki arkadaşını çekici buluyorsa özgüvenliyse yürür, değilse platonik olarak arkadaşlığa devam eder.
Hayatımda çok iyi kız arkadaşlarım oldu.
Hatta Ukraynada çok iyi bir dostum var, ailesini tanırım ailem gibi görürürüm.
Onun Türk erkek arkadaşları oldu, benim Ukraynalı sevgililerim oldu gelip geçtiler ama bizim dostluğumuz arkadaşlığımız kardeşliğimiz değişmedi.
15 senedir ben ona Sestra derim o da bana Abi der.
Yani hayatıma giren ve sıfır libido hissettiren bir çok iyi huylu karakterli kız dostum oldu.
Bu soruyu bu forum gibi hayatta ilişkiler konusunda tecrübesi zayıf gençlerin olduğu bir ortamda sorarsan elbette sana olmaz diyeceklerdir.
Soru şöyle sorulursa daha anlamlı olur.
Güzel kızların yakışıklı erkeklerin karşı cinsten arkadaşı dostu olur mu?
Hayır güzel kızların yakışıklı erkeklerin olmaz.
Ama ortalama insanların olur )))