• 22-04-2023, 21:29:44
    #1
    Bugün markette gördüm şok oldum. 40₺ değil miydi bu? Hatta geçen sene Getir indirimi ile 20₺’ ye alırdım.

    Tadını, aromasını beğendiğim tek dondurmaydı…

  • 22-04-2023, 21:31:15
    #2
    artık dondurma'da yalayamayacak
  • 22-04-2023, 21:32:21
    #3
    2 senedir genç arkadaşlar alışamadılar enflasyona.
    Enflasyon böyledir.
    Bu sene 90 TL lira ekonomik politikalar değişmezse gelecek sene baharda 200 olacak.
  • 22-04-2023, 21:32:48
    #4
    Algida da çalışıyorum Mayıs sonu yine zam gelecek hocam. Carte Dor şu an 93 TL fiyatı normalde. Bazı noktalarda aktivite yapıyoruz ve bir tık indirim olabiliyor.
  • 22-04-2023, 21:33:18
    #5
    Dün 6lı paket Magnum aldım 110 TL verdim boyları işaret parmağı geçmez
  • 22-04-2023, 21:33:48
    #6
    neredeeennnnnnnnnn nereyeeeeeeeee
  • 22-04-2023, 21:35:30
    #7
    Bu ürün size pahalı mı geldi?
  • 22-04-2023, 21:36:04
    #8
    Ucuzmuş
  • 22-04-2023, 21:42:15
    #9
    Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ürün size pahalı mı geldi?
    Yani karşılaşmayı beklediğim bir fiyat değildi. Basit bir dondurma için 3 haneli bir sayı görünce şaşırdım.