• 21-04-2023, 00:02:41
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    theonlytime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi bakalım
    ebrarbebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Kızıma veririz harçlığı 3 yaşında 🙂
    Pmden iban ad soyad atın
  • 21-04-2023, 00:06:38
    #11
    Yönetici onayı bekliyor
    theonlytime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi bakalım
    ebrarbebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Kızıma veririz harçlığı 3 yaşında 🙂
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekleme: Heyecanlanıp yazdım ama ihtiyacı olan birine verirseniz süper olur.
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime yani
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MaşAllah
    Furknckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da bottan daha hızlı insanlar tanıyorum
    Girayoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar
    İki kişiye gönderdim Herkese hayırlı bayramlar
  • 21-04-2023, 00:07:08
    #12
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki kişiye gönderdim Herkese hayırlı bayramlar
    Size de
  • 21-04-2023, 00:18:53
    #13
    Ah be kacirmisim
  • 21-04-2023, 00:19:52
    #14
    Yönetici onayı bekliyor
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be kacirmisim
    Haftada bir böyle yapıyorum yakalarsiniz