• 19-04-2023, 23:32:42
    #1
    Biz de internet galericisi mi olsak, ne dersiniz?


  • 19-04-2023, 23:35:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trendkripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de internet galericisi mi olsak, ne dersiniz?


    Çok iyi Harika
  • 19-04-2023, 23:35:37
    #3
    Müthiş bir adım.

    En azından gerçek talepleri görüp, gerçek satışları kendileri yaparlar.

    Şuan ne talep sayısını doğru biliyorlar, ne satılan araçları ne de neden hala satılmayan sıfır araçları.
  • 19-04-2023, 23:35:45
    #4
    En güzeli, daha geçenlerde arkadaşım bayiye elden 100bin tl vererek araç kaldı. Yani bu şekilde yapılan uygulamaların önüne geçilir inşallah.
  • 19-04-2023, 23:39:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Self mi servis
  • 19-04-2023, 23:41:48
    #6
    1 TL'den Mercedes satışta konularını bekliyoruz.
  • 19-04-2023, 23:45:53
    #7
    Gecen yil bayi ile gorustugumde soylentileri vardi.Burada onemli olan mercedes bayi karını duserek mi arac fiyati verecek.
  • 19-04-2023, 23:47:54
    #8
    Bayilik olayı kalksın, Mercedes-Benz bizzat kendi satış noktalarını yönetsin veya tamamen online'a dönsün.
    Satış noktaları fiziki olacaksa bağımsız denetmenlerce listeler kontrol edilsin, yoksa online olarak yapılsın ki galeriler-komisyoncular piyasayı daha da etkilemesin; ekonomi kadar olmasa da galeriler-komisyoncular da fiyatların yükselmesine sebep oldu.
  • 19-04-2023, 23:57:12
    #9
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Mercedes F1 de de lider her alanda lider olmaya doğru gidiyor bu yıl F1 de düştüler ama düzeltilir ☺️