Bayilik olayı kalksın, Mercedes-Benz bizzat kendi satış noktalarını yönetsin veya tamamen online'a dönsün.
Satış noktaları fiziki olacaksa bağımsız denetmenlerce listeler kontrol edilsin, yoksa online olarak yapılsın ki galeriler-komisyoncular piyasayı daha da etkilemesin; ekonomi kadar olmasa da galeriler-komisyoncular da fiyatların yükselmesine sebep oldu.