• 18-04-2023, 17:52:34
    #1
    yilmazsocial.com
    Bu gece rüyamda r10'u gördüm daha doğrusu @Coşkun Çetin; gördüm artık o kadar zaman geçiriyorum ki sitede rüyama giriyorsun hocam bari rüyalarda r10 olmasın olmaz mı
  • 18-04-2023, 17:54:30
    #2
    Kurumsal PLUS
    Ben şahsen r10 u kullanırken coşkun çetin aklıma çok nadir gelir , bu iyi birşey aslında admin kendini ön planda tutmaya çalışmıyor
  • 18-04-2023, 17:55:20
    #3
    Benim sosyal medyam R10
  • 18-04-2023, 17:56:23
    #4
    Moderatör olacaksın yakında buna delalet eder
  • 18-04-2023, 17:58:13
    #5
    Administrator
    denqesiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moderatör olacaksın yakında buna delalet eder
    🤣🤣🤣
  • 18-04-2023, 17:58:27
    #6
    Sosyal Medya Uzmanı
    Günümün çoğu buraya bakmakla geçiyor sanırım
  • 18-04-2023, 17:58:31
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatör olacaksın yakında buna delalet eder
  • 18-04-2023, 18:54:14
    #8
    Rüyanın yorumu 3 vakte kadar renk değişimi yaşayacaksın. Sabırlı ol , metanetini koru. Hem kötü şeyler göreceğine R10 ve kadrosunu görmek iyidir.
  • 19-04-2023, 23:17:33
    #9
    Hocam moderatör olunca bizi unutma tamam mı