3 senenin ardından twitter tarafıma mail attı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3 senenin ardından twitter tarafıma mail attı
8
●
442
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
3 senenin ardından twitter tarafıma mail attı
18-04-2023, 14:38:32
#1
BilgMuhendisi
Üyeliği durduruldu
Kapanan Twitter hesabımın üzerinden üç sene geçtikten sonra Twitter yaptığım itirazlar sonucu tarafıma mail gönderdi
18-04-2023, 14:39:42
#2
rafygraph
Elon Musk çalışıyor
18-04-2023, 14:39:53
#3
caglaryildiz
hız diye buna derim ben
18-04-2023, 14:40:09
#4
Elma
Bence acele etmişler biraz
18-04-2023, 14:41:51
#5
ismailzadehh
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gözün aydın
iftar yemeği senden o zaman keko
Açmamışlar zaten
18-04-2023, 14:43:49
#6
DenqeSiz
ismailzadehh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açmamışlar zaten
sende dur bakım arkadaş uyanık mı uyuyor mu onu kontrol ediyoruz
belki senden iftar yapacaktın
18-04-2023, 14:46:05
#7
ismailzadehh
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sende dur bakım arkadaş uyanık mı uyuyor mu onu kontrol ediyoruz
belki senden iftar yapacaktın
18-04-2023, 14:55:19
#8
Hepsifxme
4 Sene oldu halen bekliyorum .
18-04-2023, 16:41:20
#9
BilgMuhendisi
Üyeliği durduruldu
Hepsifxme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 Sene oldu halen bekliyorum .
cevap gelmedi mi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler