• 16-04-2023, 00:51:59
    #1
    Merhabalar dün fifa 22 yi açmak istediğimde açamadım. Aşağıdaki hatayı verdi


    Ea üzerinden açmak istediğimde ise ea de bu hatayı verdi internetteki her çözümü yaptım ve asla geçmedi iki hata da ne yapabilirim şuan yardım

  • 16-04-2023, 00:56:55
    #2
    Uzun zamandır pc kullanmıyorum ancak kesin olmamakla beraber, hatırladığım kadarı ile bu tür hatalar Net Framework tarzı yazılımların oyun için gerekli sürümleri kurulmadığı için oluyordu.
  • 16-04-2023, 00:57:23
    #3
    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır pc kullanmıyorum ancak kesin olmamakla beraber, hatırladığım kadarı ile bu tür hatalar Net Framework tarzı yazılımların oyun için gerekli sürümleri kurulmadığı için oluyordu.
    net framework ve visual c+ bütün güncelleri indirdim
  • 16-04-2023, 01:05:29
    #4
    internete konuyu yazdığımda karşıma çıkan şey bu. " Kullandığınız antivirüs, dll yi virüs olarak algılayıp karantinaya almış olabilir. Lütfen antivirüs ayarlarınızı kontrol edin ve sorun bundan kaynaklanıyorsa dll yi internetten bularak geri yüklemeniz sorunu çözecektir"

    Umarım işinize yarar
  • 16-04-2023, 01:05:59
    #5
    Qt5webkit iniz hatalı
    https://www.exedb.com/tr/qt5webkit--...5bhplutv.shtml
    Bu sayfa işinizi görecektir. Eğer görmezse güncellemelerinizi tekrar yapmanız yada qt5webkit.dll bunu indirip tekrar yüklemeniz gerekli.
    Windowsunuz online oyuna bağlantı sağlayamıyor.
  • 16-04-2023, 13:21:48
    #6
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Qt5webkit iniz hatalı
    https://www.exedb.com/tr/qt5webkit--...5bhplutv.shtml
    Bu sayfa işinizi görecektir. Eğer görmezse güncellemelerinizi tekrar yapmanız yada qt5webkit.dll bunu indirip tekrar yüklemeniz gerekli.
    Windowsunuz online oyuna bağlantı sağlayamıyor.
    tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internete konuyu yazdığımda karşıma çıkan şey bu. " Kullandığınız antivirüs, dll yi virüs olarak algılayıp karantinaya almış olabilir. Lütfen antivirüs ayarlarınızı kontrol edin ve sorun bundan kaynaklanıyorsa dll yi internetten bularak geri yüklemeniz sorunu çözecektir"

    Umarım işinize yarar
    Hala çözemedim hocam