Uzun zamandır pc kullanmıyorum ancak kesin olmamakla beraber, hatırladığım kadarı ile bu tür hatalar Net Framework tarzı yazılımların oyun için gerekli sürümleri kurulmadığı için oluyordu.
Uzun zamandır pc kullanmıyorum ancak kesin olmamakla beraber, hatırladığım kadarı ile bu tür hatalar Net Framework tarzı yazılımların oyun için gerekli sürümleri kurulmadığı için oluyordu.
net framework ve visual c+ bütün güncelleri indirdim
internete konuyu yazdığımda karşıma çıkan şey bu. " Kullandığınız antivirüs, dll yi virüs olarak algılayıp karantinaya almış olabilir. Lütfen antivirüs ayarlarınızı kontrol edin ve sorun bundan kaynaklanıyorsa dll yi internetten bularak geri yüklemeniz sorunu çözecektir"
Qt5webkit iniz hatalı https://www.exedb.com/tr/qt5webkit--...5bhplutv.shtml
Bu sayfa işinizi görecektir. Eğer görmezse güncellemelerinizi tekrar yapmanız yada qt5webkit.dll bunu indirip tekrar yüklemeniz gerekli.
Windowsunuz online oyuna bağlantı sağlayamıyor.
Qt5webkit iniz hatalı https://www.exedb.com/tr/qt5webkit--...5bhplutv.shtml
Bu sayfa işinizi görecektir. Eğer görmezse güncellemelerinizi tekrar yapmanız yada qt5webkit.dll bunu indirip tekrar yüklemeniz gerekli.
Windowsunuz online oyuna bağlantı sağlayamıyor.
internete konuyu yazdığımda karşıma çıkan şey bu. " Kullandığınız antivirüs, dll yi virüs olarak algılayıp karantinaya almış olabilir. Lütfen antivirüs ayarlarınızı kontrol edin ve sorun bundan kaynaklanıyorsa dll yi internetten bularak geri yüklemeniz sorunu çözecektir"