• 15-04-2023, 00:01:47
    #10
    @Kahraman; kullanıcı adı değilde domain daha çok hoşuma gidiyor
  • 15-04-2023, 00:07:30
    #11
    Forumda değil de gençliğimin oyunu knight online içinde hanımshardıgetir vardı ona hasta kalmıştım, birde bababenkarusoldum vardı oda şahaneydi
  • 15-04-2023, 00:10:22
    #12
    KOZBA.NET
    erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda değil de gençliğimin oyunu knight online içinde hanımshardıgetir vardı ona hasta kalmıştım, birde bababenkarusoldum vardı oda şahaneydi
    SAYKO'da iyi bir nickti
  • 15-04-2023, 13:36:08
    #13
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Kahraman; kullanıcı adı değilde domain daha çok hoşuma gidiyor
    Teşekkür ederim aynı zaman hem adım, hem şirketimin adı
  • 15-04-2023, 13:40:57
    #14
    Kişisel Rütbe
    Saitama gibi nick beğenilmez mi

  • 15-04-2023, 13:55:51
    #15
    HizliResim.Net
    @bosgezen
  • 15-04-2023, 19:34:35
    #16
    @AFNaNTiK;
  • 15-04-2023, 20:08:10
    #17
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @bosgezen
    Seni moderatör olarak yeniden görmek güzel engin abi.
  • 15-04-2023, 20:26:26
    #18
    benim kullanıcı adının da gideri var ya