Çalışmak kadar güzel bir his yokmuş.
8
●384
- 13-04-2023, 21:44:23Ne yaparsan yap çalıştığın işte kendini geliştir. Ve ne yaparsan yap sevdiğin işi yap ozaman daha da farklı olur herşey 😉
- 13-04-2023, 21:45:10Çalışmak güzeldir ama çalıştığın işi sevmen gerekiyor benim mesleğim elektrik elektronik ölesiye kadar çalışırım yorulmam ve sıkılmam mesleğimi o kadar çok seviyorum
- 19-04-2023, 03:38:07ekonomik özgürlük hayatdaki en önemli/güzel şeylerden birisidir.ailenizin durumu ne kadar iyi olursa olsun kendi kazandıgınız paranın ayrı bi bi tadı var.çok şükür ailemin durumu iyiydi,bu konuda hayatım hep sorunsuz geçti.allah razı olsun babamdan,hiçbir şeyimizi eksik etmedi.ama,yinede kendim kazandıgım paranın ayrı bi yeri oldu.
ilk okul 5te ilk paramı kazandıgımdaki sevincimi hiç unutmam mesela,müthiş bi duyguydu ve geriside geldi hep.ilk olarak pazarda su,liminota satmıştım.sonrasında hoşuma gitti ve hiç ihtiyacım olmadıgı halde her fırsatda farklı işlere girip paramı kazandım.simit sattım,ayakkabı boyadım,kafede ve lokantada bulaşık yıkadım/getir götüre baktım,bilgisayarcıda ve internet kafede çalıştım,konfeksiyonda çalıştım,en son yerel bi tvde kameramanlık ve haber spikerligi yaptım ve fiziki olarak son işimde bu oldu.sonrasında işlere netden devam ettim ve kazancım dahada artdı.çogu zaman babamdan fazla oldu kazancım.buna baglı olarak ünide ben ve 2 kardeşim krallar gibi bi ögrencilik/üni hayatı yaşadık babama yük olmadan.ayrıca kendi harcamalarımı çıkardıktan sonra kalan parayı babama verdim,o anki gururu tarif dahi edemem
bi süredir malasef işlerim iyi degil,özellikle yakın zamanda yaşanan deprem felaketinden sonra belliki dahada kötüye gidicek ama çalışmaya devam edip,tekrar eski günlere dönücez inşallah
- 19-04-2023, 06:31:13Ben 13-14 yaşlarımda paramı kazandım. Zirve bi duygu Tebrik ederim. Tek tavsiyem şu; kendine meziyetler kat, ilkeli ol, dürüst ol
- 19-04-2023, 13:49:47Sigortalı içte çalışın geleceğinizi düşünün. İnternette 50 - 100 lira kazanarak bir ömür yaşayamazsınız.çürütmeyin kendinizi