Teşekkürler R10!
Boxer Don Alamıyoruz ne yapıyor bu millet.
10
●556
- 13-04-2023, 17:32:49Bir litre pırıl 😁😁. Aklıma o dayı geldi konuyu okuyunca
- 13-04-2023, 17:33:34sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam bana kalsa pazardan alma tshirt bile giyerim. Marka takıntısı değil bizimki sadece hijyen ve rahatlık açısından çok memnunum.yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesosyalteknoloji bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 13-04-2023, 17:35:10Beymen, boyner gibi yerlere baktınız mı hocamAlbayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 17:37:12Var hocamda çok eski modeller.sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 17:41:32Anthony Jackson boxerları denemenizi öneririm. CK falan yanında halt etmiş, tam bir f/p ürünü. Yumuşacık, çekme/salma yapmıyor, yok gibi rahat.
- 13-04-2023, 17:41:46hijyen ve rahatlığına bakıyorsanız eski modelde olsa alın hocam. Burada millet evine ekmek zor götürüyor sizin dert diye açtığınız makara konusuna bakın.Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle