• 13-04-2023, 17:32:01
    #1
    Teşekkürler R10!
  • 13-04-2023, 17:32:48
    #2
    En büyük derdiniz calvin klein don olsun 😃
  • 13-04-2023, 17:32:49
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Bir litre pırıl 😁😁. Aklıma o dayı geldi konuyu okuyunca
  • 13-04-2023, 17:33:34
    #4
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük derdiniz calvin klein don olsun 😃
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir litre pırıl 😁😁. Aklıma o dayı geldi konuyu okuyunca
    Hocam bana kalsa pazardan alma tshirt bile giyerim. Marka takıntısı değil bizimki sadece hijyen ve rahatlık açısından çok memnunum.
    • sosyalteknoloji
    sosyalteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-04-2023, 17:35:10
    #5
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bana kalsa pazardan alma tshirt bile giyerim. Marka takıntısı değil bizimki sadece hijyen ve rahatlık açısından çok memnunum.
    Beymen, boyner gibi yerlere baktınız mı hocam
  • 13-04-2023, 17:35:53
    #6
    Mavinin boxerlerine bak ustam
  • 13-04-2023, 17:37:12
    #7
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beymen, boyner gibi yerlere baktınız mı hocam
    Var hocamda çok eski modeller.
  • 13-04-2023, 17:41:32
    #8
    Anthony Jackson boxerları denemenizi öneririm. CK falan yanında halt etmiş, tam bir f/p ürünü. Yumuşacık, çekme/salma yapmıyor, yok gibi rahat.
  • 13-04-2023, 17:41:46
    #9
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocamda çok eski modeller.
    hijyen ve rahatlığına bakıyorsanız eski modelde olsa alın hocam. Burada millet evine ekmek zor götürüyor sizin dert diye açtığınız makara konusuna bakın.