sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük derdiniz calvin klein don olsun 😃
yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir litre pırıl 😁😁. Aklıma o dayı geldi konuyu okuyunca
Hocam bana kalsa pazardan alma tshirt bile giyerim. Marka takıntısı değil bizimki sadece hijyen ve rahatlık açısından çok memnunum.