• 13-04-2023, 10:19:56
    #1
    22 yaşımdayım bu yaşıma kadar yakın çevremden vefat eden olmamıştı ölüm var bilirdik ama hiç canımı yakmadı. Genelde uzaktan tanımadığım insanlar vefat ederdi veya haberlerde ailesini kaybedenleri görür ama onların ne yaşadıklarını düşünmezdim. Depremde Babam, 4 kardeşim, 2 amcam ve ailesini kaybettiğimde bu acı duyguyu iliklerime kadar hissettim. sıradan hayatımda ne gereksiz şeyleri umursadığımı fark ettim. Depremden 1 ay önce 7 senelik ilişkim aldattığı için üzülürdüm kendimi yıpratırdım meğerse çocukmuşum. Hayatın gerçekten acımasız yüzünü gördüm yaşanılması çok zor ama sanırım Allah onun dayanma gücünü veriyor kan gördüğümde bayılan biriyken 13 tane en yakınının en aciz hallerini görüp yıkıyorsun sarılıyorsun veya geceleri mezarlıktan korkmamaya başladım aksine huzur veriyor sanırım hayat böyle böyle yaşadıkça olgunlaşıyorsun en kötüsüde gün geçtikçe yoklukları daha çok belli oluyor.Bu acıyı bir ben yaşamadım yaşayan herkese Allah sabır versin insallah
  • 13-04-2023, 10:22:35
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Allah rahmet eylesin, çok zor bir durum.
  • 13-04-2023, 10:23:33
    #3
    Allah rahmet eylesin.
  • 13-04-2023, 10:23:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin. Mekanları cennet olsun. Sizlere dayanma gücü ve sağlık versin.
  • 13-04-2023, 10:24:30
    #5
    Allah tekrar böylesi bir acıyı hiç birimize yaşatmasın. Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.
  • 13-04-2023, 10:27:14
    #6
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Mekanları cennet olsun Allah rahmet eylesin hocam
  • 13-04-2023, 10:27:47
    #7
    Allah rahmet eylesin, Rabbim sizleri cennetinde buluştursun.
    Herkesin acısını bir kendisi bir de Allah bilir, o yüzden biz ne desek sizi teselli etmeye yetmez.
    Düşmez kalkmaz bir Allah var. Rabbim her anımızın kıymetini bilerek yaşatsın, rahmetiyle.
  • 13-04-2023, 10:27:49
    #8
    Başın sağ olsun hocam.
  • 13-04-2023, 10:36:51
    #9
    Allah rahmet eylesin. Mekanları cennet olsun.