• 10-04-2023, 17:24:26
    #10
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Azim olduktan sonra olur hocam konu r10 un deepweb i gibi





    Sahiden öyle.
  • 10-04-2023, 17:28:21
    #11
    Çoğu arkadaş banlanmış artık aramızdan değiller
    Eskiden PageRank çok değerliydi google sıralamasında önemli faktördü.
  • 10-04-2023, 17:29:09
    #12
    ****** beni yakan adam.
  • 10-04-2023, 17:29:51
    #13
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu arkadaş banlanmış artık aramızdan değiller
    Eskiden PageRank çok değerliydi google sıralamasında önemli faktördü.
    Evet büyük bi kısmı banlanmış. Sürekli değişiyor faktörler malesef. Tam uyum sağladım diyorsun bi bakmışsın 1. sayfadan 3 e düşmüşsün...
  • 10-04-2023, 17:30:26
    #14
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** beni yakan adam.
    Noldu hocam hangisi naptı gösterin
  • 10-04-2023, 17:31:23
    #15
    Pagerank değerim n/a idi 0 olmuş güncelleme başlamış inanılmaz bir konu..
    • krmbzkurt
    krmbzkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2023, 17:32:06
    #16
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu hocam hangisi naptı gösterin
    o dönemki bir arkadaş ismini yazınca bile *** şeklinde çıkıyor.
  • 10-04-2023, 17:32:09
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pagerank değerim n/a idi 0 olmuş güncelleme başlamış inanılmaz bir konu..
    nerden nereye dimi hocam
  • 10-04-2023, 17:32:41
    #18
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o dönemki bir arkadaş ismini yazınca bile *** şeklinde çıkıyor.
    o derece yani...