Konu
garip bi konuya denk geldim.
10-04-2023, 17:32:41
#18
krmbzkurt
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o dönemki bir arkadaş ismini yazınca bile *** şeklinde çıkıyor.
o derece yani...