garip bi konuya denk geldim. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
garip bi konuya denk geldim.
17
●
620
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
garip bi konuya denk geldim.
1
2
10-04-2023, 17:24:26
#10
AFNaNTiK
krmbzkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Azim olduktan sonra olur hocam konu r10 un deepweb i gibi
Sahiden öyle.
10-04-2023, 17:28:21
#11
volera
Çoğu arkadaş banlanmış artık aramızdan değiller
Eskiden PageRank çok değerliydi google sıralamasında önemli faktördü.
10-04-2023, 17:29:09
#12
birsevda
****** beni yakan adam.
10-04-2023, 17:29:51
#13
krmbzkurt
volera adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çoğu arkadaş banlanmış artık aramızdan değiller
Eskiden PageRank çok değerliydi google sıralamasında önemli faktördü.
Evet büyük bi kısmı banlanmış. Sürekli değişiyor faktörler malesef. Tam uyum sağladım diyorsun bi bakmışsın 1. sayfadan 3 e düşmüşsün...
10-04-2023, 17:30:26
#14
krmbzkurt
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
****** beni yakan adam.
Noldu hocam hangisi naptı gösterin
10-04-2023, 17:31:23
#15
Misafir
Pagerank değerim n/a idi 0 olmuş güncelleme başlamış inanılmaz bir konu..
krmbzkurt
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-04-2023, 17:32:06
#16
birsevda
krmbzkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Noldu hocam hangisi naptı gösterin
o dönemki bir arkadaş ismini yazınca bile *** şeklinde çıkıyor.
10-04-2023, 17:32:09
#17
krmbzkurt
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pagerank değerim n/a idi 0 olmuş güncelleme başlamış inanılmaz bir konu..
nerden nereye dimi hocam
10-04-2023, 17:32:41
#18
krmbzkurt
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o dönemki bir arkadaş ismini yazınca bile *** şeklinde çıkıyor.
o derece yani...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler