• 10-04-2023, 01:18:36
    #1
    Ben hep eczacı olmak istiyordum ve eczacı oldum, sizlerde durum nedir arkadaşlar?
  • 10-04-2023, 01:19:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doktor olmak istiyordum. Esnaf oldum.
  • 10-04-2023, 01:20:14
    #3
    Zengin olmak istiyordum fakir oldum
  • 10-04-2023, 01:20:42
    #4
    Ortaokul döneminde itfaiyeci olmak istiyordum Ülkenin itfaiye teşkilatına verdiği önemi anlayınca vaz geçtim şuan bambaşka bir alan olan yazılım sektöründe ilerliyorum. Yaş 17
  • 10-04-2023, 01:21:12
    #5
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zengin olmak istiyordum fakir oldum
    hocam koltuktan düşüyordum ya çok güldüm Allahta sizi güldürsün inşallah
  • 10-04-2023, 01:21:41
    #6
    Her türk gencinin hayalidir sanırım futbolcu olmak istiyordum, çiçek malzemecisi oldum (baba mesleği)
  • 10-04-2023, 01:27:53
    #8
    Bilgisayar mühendisi olmak istiyordum, kimyager oldum. 32yaşında tekrar aklıma geldi, bölümü kazandım ama kazanmak yetti ve okumadım 😂
  • 10-04-2023, 01:33:20
    #9
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar mühendisi olmak istiyordum, kimyager oldum. 32yaşında tekrar aklıma geldi, bölümü kazandım ama kazanmak yetti ve okumadım 😂
    hocam hayallerinizi yarım bırakmayın bence