VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar mühendisi olmak istiyordum, kimyager oldum. 32yaşında tekrar aklıma geldi, bölümü kazandım ama kazanmak yetti ve okumadım 😂
hocam hayallerinizi yarım bırakmayın bence