Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Bağımlılığı Sizde de böyle mi?
21
●766
- 09-04-2023, 19:37:36Ticari bir olayım yok r10'nda. Genelde hizmet satın alıyorum. Yine de sürekli giriyorum.
- 09-04-2023, 19:37:51O bir dakika boyunca gezmek bile yetiyordolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😂 😂erebusx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-04-2023, 19:40:04Konuları okumak bile rahatlatıyorMuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında bende yemiştim ban kısa süreliğine o zaman bile sıkıcıydıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O bildirim sesi rahatlatıyor işterafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-04-2023, 19:41:04Ben yeni girdim ama gerçekten böyleyim r10 candır.❤️

iyi değil. Boş zamanı iyi değerlendirin.