MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticari bir olayım yok r10'nda. Genelde hizmet satın alıyorum. Yine de sürekli giriyorum.
Konuları okumak bile rahatlatıyor
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zalım moderatörler 14 gün ban atınca anlıyorsun hayatında ne kadar yer kapladığını iyi değil. Boş zamanı iyi değerlendirin.
Zamanında bende yemiştim ban kısa süreliğine o zaman bile sıkıcıydı
rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yaptığım işte telefonumda olsun bilgisayarımda olsun arkada her zaman bi r10 açık oluyor rahat edemiyorum 😂
O bildirim sesi rahatlatıyor işte