Ticari bir olayım yok r10'nda. Genelde hizmet satın alıyorum. Yine de sürekli giriyorum.
Konuları okumak bile rahatlatıyor
Zalım moderatörler 14 gün ban atınca anlıyorsun hayatında ne kadar yer kapladığını

iyi değil. Boş zamanı iyi değerlendirin.
Zamanında bende yemiştim ban kısa süreliğine o zaman bile sıkıcıydı
Her yaptığım işte telefonumda olsun bilgisayarımda olsun arkada her zaman bi r10 açık oluyor rahat edemiyorum 😂
O bildirim sesi rahatlatıyor işte