• 07-04-2023, 20:18:48
    #10
    Ayıdan post, Bankacıdan dost olmaz diye boşa dememişler
  • 07-04-2023, 20:25:05
    #11
    Bir abim demisti banka gunessiz gunde semsiye tutup yağmur yağınca semsiyeyi saklarlar diye
  • 08-04-2023, 00:11:45
    #12
    Kurumsal Üye
    Bes hedefi için size teklif etmiştir. Siz iptal ettirince de eksi geldi hedefine.
    Yapılan etik mi, değil.
  • 08-04-2023, 00:13:47
    #13
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bes hedefi için size teklif etmiştir. Siz iptal ettirince de eksi geldi hedefine.
    Yapılan etik mi, değil.
    Konuda da yazdığım gibi ben bes’in bana mantıklı gelmediğini söyledikçe ısrar etti. Benim yaptığım mı etik değil yine mantıklı değil diye çıkış yapınca?
  • 08-04-2023, 00:21:25
    #14
    Belirli sayıda satışı tutturmaları gerek hocam.
  • 08-04-2023, 00:25:52
    #15
    Kurumsal Üye
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda da yazdığım gibi ben bes’in bana mantıklı gelmediğini söyledikçe ısrar etti. Benim yaptığım mı etik değil yine mantıklı değil diye çıkış yapınca?
    Sizin için söylemedim hocam, bankacı arkadaşın yaptığı etik değil. Bende bankacıyım, bu şekilde bir satış yapmaktansa yapmamayı tercih ederim. Ancak aynı şekilde düşünmüyor maalesef.
  • 08-04-2023, 00:27:17
    #16
    Bence aranıza mesafe koyması normal gidin başka müşterisinden destek alın.
  • 08-04-2023, 00:34:01
    #17
    @Onurss; yani hocam bir şey yapmadan suçlu duruma düşmüşüm gibi 😃 ben ne anlarım bes’ten tek derdim ticaretimi yapıp paramı kazanmak 😂

    @CoderMaN; başka müşteri temsilcisinden mi

    Ben biraz işin şakasındayım da durum gerçekten can sıkıcı şu an, bi işlemimiz vardı şirket durumu uygun değilmiş muhasebecimden bilgi almasam bana ufak bir şeyle düzeltileceğini söylemiyor, muhasebecimden öğrendim aradım dedim muhasebecim böyle böyle diyor diye konuştum şu şekilde diye çözümü anlatıyor o zaman
  • 08-04-2023, 00:41:46
    #18
    Kurumsal Üye
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Onurss; yani hocam bir şey yapmadan suçlu duruma düşmüşüm gibi 😃 ben ne anlarım bes’ten tek derdim ticaretimi yapıp paramı kazanmak 😂
    Maalesef bankacılık mesleği hedef baskısından dolayı çileden çıkarıyor. Acil düzenleme şart