@Onurss; yani hocam bir şey yapmadan suçlu duruma düşmüşüm gibi 😃 ben ne anlarım besten tek derdim ticaretimi yapıp paramı kazanmak 😂
@CoderMaN; başka müşteri temsilcisinden mi
Ben biraz işin şakasındayım da durum gerçekten can sıkıcı şu an, bi işlemimiz vardı şirket durumu uygun değilmiş muhasebecimden bilgi almasam bana ufak bir şeyle düzeltileceğini söylemiyor, muhasebecimden öğrendim aradım dedim muhasebecim böyle böyle diyor diye konuştum şu şekilde diye çözümü anlatıyor o zaman