• 24-04-2009, 11:00:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Herkese tek tek cevap vermek istiyorum

    Exvore;
    Böyle giyinmem imkansız, sınır dışı olurum.

    R@mses;
    Şuan zaten senin dediğin gibi doğalım, ama gördüm ki doğallık yetersiz.(ayrıldım dün)

    EuK;
    Kaç zamandır CP den bakıyorum yaş değiştirmeyi göremedim.Nasıl olmuşta 29 u seçmişim anlamıyorum (21)

    TReX;
    Öncelikle kendimin beğenmesi lazım, ağır abi olmak istemiyorum.Fakat kızlar beğenecek diyede converse midir nedir o tür bir ayakkabı giymem söz konusu değil.

    Erol;
    Kişiliğimi değiştirmek gibi bir niyetim yok.Reel hayatımda çok az gülen, konuştuğum sözlerde hafif sert ve ciddi birisiyim.Beni kabul eden öyle etsin diyorum.Ha kişilikten kastın fiziksel özellik ise aşırıya kaçmak gibi bir niyetim şimdilik yok.
  • 24-04-2009, 11:20:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kimseye Kendini Beğendirmek Zorunda Olmamalısın ...
    Kimse İçinde Kendini Değiştirmemelisin ...

    ( Bence )
  • 24-04-2009, 11:24:00
    #12
    Olduğun gibi ol. ama önerim


    converse - kot pantolon - t shirt üstüne hırka - saçlar dağınık
  • 24-04-2009, 11:36:16
    #13
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olduğun gibi ol. ama önerim


    converse - kot pantolon - t shirt üstüne hırka - saçlar dağınık
    ama senin facedeki fotolar gibi dağınık değil berk