• 05-04-2023, 16:58:38
    #1
    Selamlar,

    A101.com.tr üzerinden alışveriş yapan oldu mu? Deneyiminiz nasıldı, kargoyu kendileri mi yapıyor, deprem bölgesinde sıkıntı olur mu?
  • 05-04-2023, 17:02:53
    #2
    sipariş verdim 1 haftadır sipariş hazırlanıyor da kaldı
  • 05-04-2023, 17:05:07
    #3
    O kadar kötü ki, siparişim akşam 17:30 da gelecek dediler. 3 gün sonra aradım bugün çıkıyor dediler.
    5.günde şikayetvara şikayet oluşturdum paramı anca verdiler.
  • 05-04-2023, 17:06:55
    #4
    Eyyüb sabrı gerekiyor. Gıda filan alınmaz
  • 05-04-2023, 17:10:56
    #5
    Çok önceden alışveriş yapmıştım, birkaç paket ufaktan patlamış birazı dökülmüştü. Onun dışında sorun yoktu.
  • 05-04-2023, 17:27:03
    #6
    pirinç bulgur vs. bakliyat içeren siparişimi patlak getirdiler heryer karman çormandı. İade etmekle uğraşmak istemedim. İlk çıktığı zaman yapmıştım şuan nasıldır bilmem ama, gerçekten çok yavaşlar.
  • 05-04-2023, 17:29:21
    #7
    Mouse almıştım 2 gün içerisinde aras kargo ile ulaşmıştı.
  • 05-04-2023, 17:46:29
    #8
    Birkaç defa yüklü sipariş verdim hiçbir sorun yaşamadım.
  • 05-04-2023, 18:10:11
    #9
    A101 kapidayi kullaniyorum, gayet iyi.