
İade olmayacağını belirttiğimizde de memnun kalmadığım için negatif trade atacağım, şikayet konusu açacağım tehditleri savuranlar var. Genelde eğer düzgün bir üslupla bahane savurmadan iade isteyen olursa hizmeti hediye edip üç kuruş için kimsenin saçmalamalarını izlememek adına iadeyi geri gönderiyoruz, ki biz bu paraları çekiliş yapıp zaman zaman öğrenci kardeşlerimize dağıtıyoruz 20 30 lira kazanmasak da olur. Ama forumun buna bir yaptırımı yok mu acaba? Koca koca, boy boy alındıktan sonra iadesi yoktur yazılmış. Kişiye iade yapmadığımızda "Memnuniyetsizlik" altına sığınıp şikayet konusu, negatif trade açma gibi işlemlerinde ne yapılabilir?
Dijitalhizmet bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.