• 04-04-2023, 15:52:22
    #1
    Tek seferlik tüketildikten sonra biten dijital hizmetler var; (E-Book gibi.) Bu hizmetleri aldıktan sonra çeşitli bahanelerle iade isteyenler var.
    İade olmayacağını belirttiğimizde de memnun kalmadığım için negatif trade atacağım, şikayet konusu açacağım tehditleri savuranlar var. Genelde eğer düzgün bir üslupla bahane savurmadan iade isteyen olursa hizmeti hediye edip üç kuruş için kimsenin saçmalamalarını izlememek adına iadeyi geri gönderiyoruz, ki biz bu paraları çekiliş yapıp zaman zaman öğrenci kardeşlerimize dağıtıyoruz 20 30 lira kazanmasak da olur. Ama forumun buna bir yaptırımı yok mu acaba? Koca koca, boy boy alındıktan sonra iadesi yoktur yazılmış. Kişiye iade yapmadığımızda "Memnuniyetsizlik" altına sığınıp şikayet konusu, negatif trade açma gibi işlemlerinde ne yapılabilir?
    • Dijitalhizmet
    Dijitalhizmet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-04-2023, 15:54:13
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Negatif trade'i geçtim hocam her türlü iade etme hakkına sahip tüketici. Fakat kullanılmış bir ürünü geri iade edemez
  • 04-04-2023, 16:04:36
    #3
    Size hak veriyorum fakatttttttttttt 2 3 gün evvel bir olay yaşadım..
    E-book satın aldım buradan sonra e-booktaki yazılar copy paste google da arattırdım..
    Birde ne göreyim adam resmen kopyalamış başkasının yazısını e-book olarak satmış banaa..
    çok kızdım ister istemez salak yerine konmak denir buna.
    Dedim böyle böyle arkadaş da bana dediki bende başkasından aldım ve sattım bilmiyordum anlayış gösterdim oda ödememi geri iade etti..

    benim suçum ne şimdi usta
  • 04-04-2023, 16:06:33
    #4
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size hak veriyorum fakatttttttttttt 2 3 gün evvel bir olay yaşadım..
    E-book satın aldım buradan sonra e-booktaki yazılar copy paste google da arattırdım..
    Birde ne göreyim adam resmen kopyalamış başkasının yazısını e-book olarak satmış banaa..
    çok kızdım ister istemez salak yerine konmak denir buna.
    Dedim böyle böyle arkadaş da bana dediki bende başkasından aldım ve sattım bilmiyordum anlayış gösterdim oda ödememi geri iade etti..
    benim suçum ne şimdi usta
    Sizin durumunuz farklı, bahsettiğiniz gibi biraz "Yolmak" durumuna dönmüş böyle bir durumda zaten alıcının her halükarda iptal, iade hakları olması gerekir. Başkasının emeğini satmış.
    • Dora
    Dora bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.