• 23-04-2009, 14:45:29
    #1
    Dünyada birçok ülke bizim olduğumuz yerde olmak istiyor......Fındık üretiminde 1. ;İncir üretiminde 1.; Kaysı üre. 1.; Kiraz ür.1.; Ayva üre. 1. ;Nar ür. 1. ;Keçi sütü üre. 1. ;Kuru meyve üre. 1. ; Bor rezervi 1. ;Krom rezervi 1. ;Toryum rezervi 1. ;Mermer rezervi 1. ; İSRAF ETME 1. ; Altın ziynet ihracatı 2. ;ORMAN TAHRİBATI 2. ; TRAFİK KAZALARI 2. ; KUMAR OYNAMA 2. ; Karpuz üre. 2. ; Salatalık üre. 2. ;Zeytin üre. 2. ; Nohut üre. 2. ; Un ihrac. 3. ; Patlıcan üre. 3. ;Domates üre. 3. ;Mercimek üre.3. ; Yeşil biber üre. 3. ; Bezelye üre. 3. ; Koyun sütü üre. 3. ; ALKOLLÜ İÇKİ TÜKETİMİNDE 3. ; Porselen üre. 3. ;Tekstil ihrac. 3. ;Gemi inşaatı 3. ;Zeytinyağı üre. 4. ;Soğan üre. 4.; Ayçekirdeği üre. 4. ; Fıstık üre. 4. ;Bal üre. 4 . ; Makarna üre. 5. ; Üzüm üre. 5. ; Şeker pancarı ür. 5. ;ORDU GÜCÜ 5. ; Koyun yetiştiriciliği 5. ; Koyun eti ür. 6. ;Çay üre 6. ; TÜTÜN ÜRETİMİ VE TÜKETİMİ 6. ; Elma ür. 6. ; Cıva üre. 7. ; Cep telefonu sayısı 7. ;Pamuk üre. 7. ; Huhubat üre. 8. ; Badem üre. 8. ; Merkep yetiştiriciliği 8. ; İnek sütü üre. 8 . ; Turizm geliri 8. ; Keçi yetişticiliği 9. ;Enüstri payı 9. ; Buğday üre. 9. ; Mısır üre. 9. ;Çavdar üre. 9. ;Greyfurt üre. 9. ;Portakal üre. 10. ;Limon üre. 10. ;At yetiştiriciliği 12. ;Tereyağı üre. 13. ; Ham çelik üre. 13. Sigara üre. 14. ; Sığır yetiştiriciliği 14. ; Ekonomi 15. ; Çimento üre. 15. ; Patates üre. 15 ; Taşıt aracı sayısı 15. ; Kömür üre. 15. ;Nufus 16. ; İhracat 16. SIRADAYIZ ........ (ALINTIDIR)



    yorumsuz.
  • 23-04-2009, 14:49:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İyisiyle kötüsüyle güzel..
  • 23-04-2009, 14:52:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ülkemiz kadar güzel bir ülke daha yoktur sanırım iç mesele olarak biraz karışık bir ülkeyiz ama ne olursa olsun güzel vatanımız iyi ki var
  • 23-04-2009, 15:01:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Biz üretiyoruz zaten ama işlemesinin %90 yabancılar tarafından yapılıyor.
  • 23-04-2009, 15:26:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Alırken pahalıya alıyoruz...

    Satarkende dünya para ödüyoruz. Güzel ticaret.
  • 23-04-2009, 15:29:48
    #6
    böyle kader olmaz olsun ya
  • 23-04-2009, 15:34:56
    #7
    Kumar'da 2. olamayız. Ne ülkeler var, ne şehirler var bunun merkezi olan (Las Vegas).

    Tütün tüketiminde 1. olmalıyız şahsen (gözlemler onu gösteriyor).

    Ve israf etme de açık ara farkla 1.yiz o doğru.
  • 23-04-2009, 16:29:56
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kendi kaynaklarımızı adam gibi kullansak kendimize yeteriz.
    Ama ne yapıyoruz? 10 Dolar'a yabancılara satıyoruz, onlar bizden 10 Dolar'a aldıklarını işleyip 100 Dolar'a geri satıyorlar.
    Ayrıca kumar da 2. olmamız imkansız. Alkollü içki tüketimin de 3. olmamız da imkansız.
  • 23-04-2009, 16:35:58
    #9
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumar'da 2. olamayız. Ne ülkeler var, ne şehirler var bunun merkezi olan (Las Vegas).
    Tütün tüketiminde 1. olmalıyız şahsen (gözlemler onu gösteriyor).
    Ve israf etme de açık ara farkla 1.yiz o doğru.
    Ünlü şehirler var evet ama ülke genelinde bakıldımı sanırım 2.yiz. Yada uydurmadır işte onun gibi birşey