• 03-04-2023, 01:37:20
    #1
    Merhabalar, Sporda ve gündelik hayatımda kullanmak için Arkadaşlarımın önerisi olan JBL Markalı Kulaklıktan aramaktayım Trendyolda 1.099TL Gibi fiyata var daha uygun bulabileceğim bi yer varmıdır yoksa Trendyoldan almalı mıyım direkt? Trendyolda yorumları okudum çoğu alıcılar memnun kaldığını belirtiyor Spor ve gündelik hayatta kullanmak için fiyat performans ürünü müdür kullanan arkadaşlar biraz bilgi verebilir ses seviyesi nasıl?, sesi dışarı veriyor mu?, Kulaktan kayabiliyor mu kolay şekilde?
  • 03-04-2023, 01:38:43
    #2
    Jbl wave 300 kullanıyorum çok memnunum
  • 03-04-2023, 01:40:04
    #3
    JBL Tune500BT Kullanıyorum yazın ve spor salonlarında kullanılacak kulaklık değil çünkü çok fazla kulak terletiyor ama ses kalitesine gelirsek problem yok ses kalitesi gayet iyi ben yaz kış fark etmiyor 1 saat takıyorum ve kulaklarım yanıyor.
  • 03-04-2023, 01:41:02
    #4
    Çok memnunum hocam.
    https://www.trendyol.com/jbl/wave-10...li-p-165934750
  • 03-04-2023, 01:45:52
    #5
    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jbl wave 300 kullanıyorum çok memnunum
    Kaliteli duruyor hocam ama tarz olarak kulak üstü kulaklıklar daha çok hoşuma gidiyor tavsiyeniz için teşekkür ederim
    emiirdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    JBL Tune500BT Kullanıyorum yazın ve spor salonlarında kullanılacak kulaklık değil çünkü çok fazla kulak terletiyor ama ses kalitesine gelirsek problem yok ses kalitesi gayet iyi ben yaz kış fark etmiyor 1 saat takıyorum ve kulaklarım yanıyor.
    Peki pedlerin soyulma durumları nasıl hocam çok erken soyuluyor mu yoksa kullanışa bağlı mıdır?
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam kulak üstü kulaklıklar daha çok hoşuma gidiyor biraz
  • 03-04-2023, 01:53:01
    #6
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli duruyor hocam ama tarz olarak kulak üstü kulaklıklar daha çok hoşuma gidiyor tavsiyeniz için teşekkür ederim

    Peki pedlerin soyulma durumları nasıl hocam çok erken soyuluyor mu yoksa kullanışa bağlı mıdır?

    Tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam kulak üstü kulaklıklar daha çok hoşuma gidiyor biraz
    Valla hocam alalı 2 yılı geçiyor galiba pedlerinde hala bir problem yok ama dikkatli kullanıyorum atma çırpma vb yapmıyorum kullandıktan sonra içe kapatıp çantama koyuyorum.
  • 03-04-2023, 01:57:42
    #7
    JBL 510BT kullanıyorum çok uzun zamandır. Hiç bir problem yaşamadım. Spor esnasında da kullanıyorum, bazen kulağımdan düşüyordu. Ama basslar vs. gerçekten muazzam.
  • 03-04-2023, 01:58:48
    #8
    Aynı modeli kullanıyorum %50-60dan fazla ses açtığınızda dışarıda hiss ediliyor 2-3 saatden fazla molasız kullandığınızda kulağı ağrıtıyor
  • 03-04-2023, 02:02:40
    #9
    emiirdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam alalı 2 yılı geçiyor galiba pedlerinde hala bir problem yok ama dikkatli kullanıyorum atma çırpma vb yapmıyorum kullandıktan sonra içe kapatıp çantama koyuyorum.
    teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    JBL 510BT kullanıyorum çok uzun zamandır. Hiç bir problem yaşamadım. Spor esnasında da kullanıyorum, bazen kulağımdan düşüyordu. Ama basslar vs. gerçekten muazzam.
    ismailzadehh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı modeli kullanıyorum %50-60dan fazla ses açtığınızda dışarıda hiss ediliyor 2-3 saatden fazla molasız kullandığınızda kulağı ağrıtıyor
    Önerileriniz şahsen ikna etti beni Trendyoldan sparişimi geçeceğim Çok teşekkür ediyorum bilgileriniz için arkadaşlar