• 31-03-2023, 15:00:51
    #19
    parası ve kadrosu varsa kurar tabii niye olmasın
    Koç holding in her şeyi var mesela sektör olarak
  • 01-04-2023, 02:33:01
    #20
    Rekabet iti olabilir. a11 kendi ürünleri için kredi vb. için kullanabilir bu sayede hem daha hızlı kredi çıkar hem daha fazla satış yapar.
  • 01-04-2023, 03:02:25
    #21
    A101 puan kazanma sistemini sonlandırdı. Onun yerine kendi bankasından müşterilere kredi kartı verip, A101 de alışveriş yapanlara puan kazandıracak. Kendi bankasındaki parayı kendi marketine, kendi marketindeki parayı kendi kasasına gönderecek.. Sadece pos komisyonları bile büyük para kazandırır. 1 taşla 3-5 kuş
  • 01-04-2023, 03:17:39
    #22
    Reklam Yönetimi
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), A101 marketleri patronunun kurduğu T.O.M Katılım Bankası AŞ'ye faaliyet izni verdi.

    Fikirlerinizi merak ettim.
    adamların parasını koyacak kasa yetmeyince, kendi bankalarını kurmaya karar vermiş valla kral hareket
  • 01-04-2023, 12:08:26
    #23
    Tertemiz iş vallahi.
  • 01-04-2023, 12:44:34
    #24
    Pos cihazlarına milyalar kaptırmalarına gerek yok artık
  • 01-04-2023, 13:50:09
    #25
    Qui non proficit, deficit
    Rekabetin olduğu yerde kazanan müşteri olur, umarım güzel kampanyalar çıkar.