• 30-03-2023, 03:33:41
    #1


    https://twitter.com/TwitterDev/statu...22786894135296


    1 saat önce flood şeklinde atılan resmi twitlere göre eski erişim sistemi v1 v1.1 v2 gibi sürümlerde standart yükseltilmiş veya Premium apilerin kaldırılacağını yeni sürüm ücretli ve ücretsiz apilerle ayda 1500 tweet atma izni olan bir api sunulacağını belirtti.
    eski apilerde rt fav takip vb. özellikler vardı ama artık yeni sisteme göre sadece tweet atma veya okuma özelliği kalacak..

    hakkımızda hayırlısı..
  • 30-03-2023, 03:34:41
    #2
    Ortalığı yakarız yıkarız yine de o API'yi alırız
  • 30-03-2023, 03:40:29
    #3
    twitter benim için biteli çok oldu..
  • 30-03-2023, 04:29:40
    #4
    etkileşim panelleri uçtu desenize
    • VictoriaLeo
    VictoriaLeo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.