• 27-03-2023, 21:36:17
    #1
    İyi akşamlar r10 halkı, yarın ehliyet sınavım var o yüzden internetten deneme çözüyordum.
    Sitede karşıma şöyle bir soru çıktı







    cevabın c olduğu yazıyor. Ben de chatgptye sordum. İlk önce yanlış anlayıp ilk taşınması gerekeni söyledi sonrasında uyardım ve farklı bir cevap söyledi.








    Site "C" dedi , chatgpt "D". Doğrusu nedir aramızda ilk yardımcı var mı
  • 27-03-2023, 21:42:04
    #2
    Doğru cevap c olacak çünkü a şıkkında bilinci kaybedenler diyor evet eğer kazazede bilinci kapalı ise beyin kaması riski olabilir hemen tedavi edilmesi gerekiyor b şıkkında ise burkulma ve çıkığı olanlar bu da ciddi bir sorundur tedavi edilmesi gerekiyor üçüncü derece yanığı olan bir kazazede de mutlaka tedavi edilmesi gerekiyor edilmezse doku kaybına kadar ilerler gelelim doğru cevaba kaza sebebi ile şok geçirenler anladığım kadarıyla kaza anında fazla panik yapıp şok geçirebilirler bunun bildiğim kadarıyla herhangi bir problem olacağını düşünmüyorum bir su ile sakinleştirilebilir. Kendi çapımda anlatmak istedim umarım anlatabilmişimdir.
  • 27-03-2023, 21:46:00
    #3
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru cevap c olacak çünkü a şıkkında bilinci kaybedenler diyor evet eğer kazazede bilinci kapalı ise beyin kaması riski olabilir hemen tedavi edilmesi gerekiyor b şıkkında ise burkulma ve çıkığı olanlar bu da ciddi bir sorundur tedavi edilmesi gerekiyor üçüncü derece yanığı olan bir kazazede de mutlaka tedavi edilmesi gerekiyor edilmezse doku kaybına kadar ilerler gelelim doğru cevaba kaza sebebi ile şok geçirenler anladığım kadarıyla kaza anında fazla panik yapıp şok geçirebilirler bunun bildiğim kadarıyla herhangi bir problem olacağını düşünmüyorum bir su ile sakinleştirilebilir. Kendi çapımda anlatmak istedim umarım anlatabilmişimdir.
    hocam güzel açıklamışsınız ama bize derste şok geçirmeyi organa gerekli olan kan ve besinin gitmemesi olarak anlattılar, şoke olmakla karıştırmayın dediler. Şoka girmek bildiğim kadarıyla ciddi bir durum
  • 27-03-2023, 21:49:15
    #4
    işiniz yapay zekaya kaldıysa yanlış mudahaleden hastayi kaybedersiniz birde ikilemde kalıyorsunuz
  • 27-03-2023, 21:49:45
    #5
    akosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam güzel açıklamışsınız ama bize derste şok geçirmeyi organa gerekli olan kan ve besinin gitmemesi olarak anlattılar, şoke olmakla karıştırmayın dediler. Şoka girmek bildiğim kadarıyla ciddi bir durum
    Şok geçirmenin bir çok nedeni olabilir hocam bu konu hakkında pek bilgi sahibi değilim yanlış bilgi vermek istemiyorum
  • 27-03-2023, 22:00:15
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işiniz yapay zekaya kaldıysa yanlış mudahaleden hastayi kaybedersiniz birde ikilemde kalıyorsunuz
    Yapay zekanın amacı insan zekasını gerektiren işler yapmak dolayısıyla bence bu konuyu ona danışmak doğal . Gerçi bu sefer hata yaptı gibi
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şok geçirmenin bir çok nedeni olabilir hocam bu konu hakkında pek bilgi sahibi değilim yanlış bilgi vermek istemiyorum
    Teşekkürler hocam
  • 28-03-2023, 01:00:39
    #7
    Triaja göre c şıkkı hocam.