• 21-04-2009, 19:40:45
    #1
    Üyeliği durduruldu

    http://www.dailymotion.com/video/x5p...um-yiiri_music


    www.youtube.com/watch?v=zd2WUMZvLEg ( Youtubeya giremediğim için giren kişiler izlenme sayısını söylerlerse sevinirim )

    Kendi yazmış olduğum seni düşündüm şiirini kendi sesimden dile getirdim...

    Her türlü yorum, eleştiri, öneri, tavsiye vs. açığım. Saygı sınırları içinde olması kuralında.

    Ses kaydı malesef kaliteli değil bu konuda bana yardımcı olabilecek kişileri bekliyorum. Program, şiirleri düzenleyebilecek kişilere ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler...

    Not: Videoyu ekleyemedim dailymation zımbırtısı yoktu. Varsa bi çaresi söylerseniz ekleyeyim.
  • 21-04-2009, 19:48:58
    #2
    Sağlam bir kulaklık + daha iyi bir sesle seslendirilirse, bu şiirin önü açık
  • 21-04-2009, 19:49:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel şiir
    başarılarının devamını dilerim.
  • 21-04-2009, 19:51:35
    #4
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam bir kulaklık + daha iyi bir sesle seslendirilirse, bu şiirin önü açık

    arkadaşa katılıyorum. şiir çok hoş
  • 21-04-2009, 19:54:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kaydettiğim cihaz mp 3 record bölümü ondan ses net değil boğuk geliyor. Benimde ses güzel olmayınca böle bişi oldu. bilgisayardan kayıt için ne önerirsiniz.