http://www.dailymotion.com/video/x5p...um-yiiri_music
www.youtube.com/watch?v=zd2WUMZvLEg ( Youtubeya giremediğim için giren kişiler izlenme sayısını söylerlerse sevinirim )
Kendi yazmış olduğum seni düşündüm şiirini kendi sesimden dile getirdim...
Her türlü yorum, eleştiri, öneri, tavsiye vs. açığım. Saygı sınırları içinde olması kuralında.
Ses kaydı malesef kaliteli değil bu konuda bana yardımcı olabilecek kişileri bekliyorum. Program, şiirleri düzenleyebilecek kişilere ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler...
Not: Videoyu ekleyemedim dailymation zımbırtısı yoktu. Varsa bi çaresi söylerseniz ekleyeyim.