bence şunu değerlendirin ilk bakışta hem
"sertifika" yazısı hem de "kişinin adı soyadı" büyük ve belirgin yazmalı
bu nedenle 2 ve 6 ön planda benim için
Size çok güzel bir bilgi vercem ama bana yardım edin
59
●3.618
- 25-03-2023, 21:30:17tamamdır hocam yazıları büyütelimamiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2023, 21:32:32evet birincisi gerçekten sertifika hissiyatını veriyo bende onu kullanıyodum önceden. şuan 6 ve 1 başa baş gidiyoAliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine 1'i kullanmaya dönücem heraldeDora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2023, 21:36:06bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledijital bir eğitim için yine de 1 mi hocam sizce?Skyling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortalık pek karışmıcak gibi 1 zaten açık ara öndetmvcit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle