amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence şunu değerlendirin ilk bakışta hem
"sertifika" yazısı hem de "kişinin adı soyadı" büyük ve belirgin yazmalı
bu nedenle 2 ve 6 ön planda benim için
tamamdır hocam yazıları büyütelim