• 22-03-2023, 23:58:38
    #1
    İyi akşamlar ramazaniniz mübarek olsun büyüklerimin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim her Ramazan hatayda iftardan sonra petrole geçer abilerimle sohbet muhabbet ederdik herşeyimi özledim ordaki burası pahalı buranın insanı orası gibi değil burda kime ne sorsam ters cevap verip geçiyor hatayımı özledim düzenimizi özledim Ağa Canım sahur yapmak bile istemiyor
  • 23-03-2023, 00:01:17
    #2
    Allah kolaylık versin zor, inşallah atlatırsınız.
  • 23-03-2023, 00:03:13
    #3
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar ramazaniniz mübarek olsun büyüklerimin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim her Ramazan hatayda iftardan sonra petrole geçer abilerimle sohbet muhabbet ederdik herşeyimi özledim ordaki burası pahalı buranın insanı orası gibi değil burda kime ne sorsam ters cevap verip geçiyor hatayımı özledim düzenimizi özledim Ağa Canım sahur yapmak bile istemiyor
    ey güzel kardeşim aynı dertten müzdaribim, yapacak birşey yok.
  • 23-03-2023, 00:04:05
    #4
    UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin zor, inşallah atlatırsınız.
    Allah razı olsun abim zor.
  • 23-03-2023, 00:06:17
    #5
    Gerçekten üzüldüm. Umarım herşey bir an önce düzelir.