R10'da 1970 Yılında Yapılan Yorum
15
●1.400
- 22-03-2023, 00:21:37Zamanında R10'da ciddi veri kayıpları yaşandı. Örneğin konular, mesajlar, üyelikler gitti. Hatta bu sebeple atılan banlar ve cezalar silindi. Daha sonra kurtarma işlemi yapıldı. Kurtarılan verilerin bazılarında sabit işlemler uygulandı. Örneğin mesajlar 1970 yılı ve saat gece 2 şeklinde ayarlandı ki, sanırım birde vbulletin forumlarda zamansal bir olayda vardı. R10 alt yapısı da vbulletin.
Yanlış hatırlamıyorsam mevzu bundan ibaret. - 22-03-2023, 00:21:54Yoksa @mahsunkaraca; bir zaman yolcusu mumehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 00:37:05Demek ki tarihler unix timestamp olarak tutuluyor, databaseden elle 0 atılmış, 0'ın karşılığıda unix timestamp'ın başladığı tarih olan 1 ocak 1970 saat 00:00

Konuyu açıklığa kavuşturdum dağılabiliriz
test için: https://www.unixtimestamp.com/






