• 22-03-2023, 00:17:56
    #10
    benimde var 70 li yıllarda bir anım hey gidi günler siz bilmezsiniz.


  • 22-03-2023, 00:21:37
    #11
    Zamanında R10'da ciddi veri kayıpları yaşandı. Örneğin konular, mesajlar, üyelikler gitti. Hatta bu sebeple atılan banlar ve cezalar silindi. Daha sonra kurtarma işlemi yapıldı. Kurtarılan verilerin bazılarında sabit işlemler uygulandı. Örneğin mesajlar 1970 yılı ve saat gece 2 şeklinde ayarlandı ki, sanırım birde vbulletin forumlarda zamansal bir olayda vardı. R10 alt yapısı da vbulletin.
    Yanlış hatırlamıyorsam mevzu bundan ibaret.
  • 22-03-2023, 00:21:54
    #12
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da bir şey mi buyurun



    Yoksa @mahsunkaraca; bir zaman yolcusu mu
  • 22-03-2023, 00:25:32
    #13
  • 22-03-2023, 00:37:05
    #14
    Demek ki tarihler unix timestamp olarak tutuluyor, databaseden elle 0 atılmış, 0'ın karşılığıda unix timestamp'ın başladığı tarih olan 1 ocak 1970 saat 00:00
    Konuyu açıklığa kavuşturdum dağılabiliriz

    test için: https://www.unixtimestamp.com/
  • 22-03-2023, 01:51:01
    #15
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    nurettinselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki tarihler unix timestamp olarak tutuluyor, databaseden elle 0 atılmış, 0'ın karşılığıda unix timestamp'ın başladığı tarih olan 1 ocak 1970 saat 00:00
    Konuyu açıklığa kavuşturdum dağılabiliriz

    test için: https://www.unixtimestamp.com/
    Bütün büyüyü bozdun abi
  • 22-03-2023, 22:00:57
    #16
    01.01.1970 bilgisayar dünyasının miladıdır.