Zamanında R10'da ciddi veri kayıpları yaşandı. Örneğin konular, mesajlar, üyelikler gitti. Hatta bu sebeple atılan banlar ve cezalar silindi. Daha sonra kurtarma işlemi yapıldı. Kurtarılan verilerin bazılarında sabit işlemler uygulandı. Örneğin mesajlar 1970 yılı ve saat gece 2 şeklinde ayarlandı ki, sanırım birde vbulletin forumlarda zamansal bir olayda vardı. R10 alt yapısı da vbulletin.
Yanlış hatırlamıyorsam mevzu bundan ibaret.