• 19-03-2023, 23:41:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    16 Yaşımda Lise 2 Öğrencisiyim.
    Benim hedefim üniversite bitirip bir şirkette çalışmak değil benim hedefim kendimi geliştirip çabalayip kendi işimi kurmak.
    Ama ailemin baskı ve isteği olsun diploma konuları olsun üniversiteyi okumam gerek öyle ya da böyle.
    Şimdi asıl konuya gelecek olursak ben ya ders çalışıp full derslere odaklanma ya da full kendimi geliştirmeye odaklanıp dersleri geri planda bırakma taraftarıyım.
    Şimdi uzun zamandır girmek istediğim bir iş için fırsat önüme düştü bir hocamın eğitimini gördüm 2000₺ gibi bir meblağ ama hakettigini söylüyor herkes bende dedim ki girerim ilgilenirim amorti ederim her türlü ilgilenirsem. Ama 5 Nisan'da sınavlar başlıyor oruç tutacağım, ve takdiri bırakmamam lazım. Şimdi çok kararsızım bu işe girersem kendimi fazla kaptırıp sınavları unutabilirim. Sınavlara kendimi fazla kaptırsam bu sefer gene zamlanacak eğitim. Sizce ikisini bir arada yürütebilir miyim üniversite okuyan yada okumuş bir babayiğit yardımcı olabilir mi fikrini yazabilir mi
  • 19-03-2023, 23:43:40
    #2
    Gold üye
    Takdir önemli değil boşver kardeşim para kazandıracağına inanıyorsan gir hiç düşünme ünideki proflar bile okulun boş olduğunu biliyor..
  • 19-03-2023, 23:43:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok ekstrem bir bölüm okumadığın sürece üniversitede çok fazla boş vaktin olacak emin olabilirsin. Gerçekten çalışmak istersen bunun için yeterince vaktin olur, tıp, hukuk, mühendislik, mimarlık vb. düşünmüyorsan
  • 19-03-2023, 23:45:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takdir önemli değil boşver kardeşim para kazandıracağına inanıyorsan gir hiç düşünme ünideki proflar bile okulun boş olduğunu biliyor..
    Zaten öyle hocam üniversiteden bir beklentim yok ama aileye bunu anlatamıyorsun tek bildikleri yol üniversite üzerinden geçiyor. Ben üniversiteye geçince yine bildiğimi okuyacağım R10'dan devam hocam teşekkürler değerli yorumun için.
  • 19-03-2023, 23:45:12
    #5
    En iyisi sınavlara hazırlan hepsini aynı yapman oldukça zor kendini yıpratırsin
  • 19-03-2023, 23:45:34
    #6
    Kesinlikle derslerine önem ver ve güzel bir üniversite kazanmaya bak. Gerisini üniversiteyi kazanınca düşünürsün. Bunu yapmazsan zaten muhtemelen üniversite sınavı yaklaştığı zaman, bu hatanın pişmanlığını derinden hissedeceksin.
  • 19-03-2023, 23:46:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ekstrem bir bölüm okumadığın sürece üniversitede çok fazla boş vaktin olacak emin olabilirsin. Gerçekten çalışmak istersen bunun için yeterince vaktin olur, tıp, hukuk, mühendislik, mimarlık vb. düşünmüyorsan
    Ya madem üniversite okuyacağım bari mantıklı bişey okumak istiyorum misal bilgisayar mühendisliği ama üniversite ekstrem olmayacak yani ortalama sıradan bir üniversitede okusam yeter bana maksat diploma.
  • 19-03-2023, 23:46:49
    #8
    hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya madem üniversite okuyacağım bari mantıklı bişey okumak istiyorum misal bilgisayar mühendisliği ama üniversite ekstrem olmayacak yani ortalama sıradan bir üniversitede okusam yeter bana maksat diploma.
    O zaman saçma sapan şeylere vakit harcamazsan okurken, çalışmalarını yürütmen için vaktin fazlasıyla olacaktır
  • 19-03-2023, 23:47:55
    #9
    günde birkaç saatini derste geçirirsen ve derste dersi güzel anlayıp not falan alırsan sınavlarında bir problem çıkmaz
    (Ailem öğretmen onlara da sordum onların dediklerini yazdım cevabını yazdım)