16 Yaşımda Lise 2 Öğrencisiyim.
Benim hedefim üniversite bitirip bir şirkette çalışmak değil benim hedefim kendimi geliştirip çabalayip kendi işimi kurmak.
Ama ailemin baskı ve isteği olsun diploma konuları olsun üniversiteyi okumam gerek öyle ya da böyle.
Şimdi asıl konuya gelecek olursak ben ya ders çalışıp full derslere odaklanma ya da full kendimi geliştirmeye odaklanıp dersleri geri planda bırakma taraftarıyım.
Şimdi uzun zamandır girmek istediğim bir iş için fırsat önüme düştü bir hocamın eğitimini gördüm 2000₺ gibi bir meblağ ama hakettigini söylüyor herkes bende dedim ki girerim ilgilenirim amorti ederim her türlü ilgilenirsem. Ama 5 Nisan'da sınavlar başlıyor oruç tutacağım, ve takdiri bırakmamam lazım. Şimdi çok kararsızım bu işe girersem kendimi fazla kaptırıp sınavları unutabilirim. Sınavlara kendimi fazla kaptırsam bu sefer gene zamlanacak eğitim. Sizce ikisini bir arada yürütebilir miyim üniversite okuyan yada okumuş bir babayiğit yardımcı olabilir mi fikrini yazabilir mi
Çok İkilemdeyim Ne Yapmaliyim Karar Veremiyorum
17
●516
- 19-03-2023, 23:41:46Üyeliği durduruldu
- 19-03-2023, 23:43:40Takdir önemli değil boşver kardeşim para kazandıracağına inanıyorsan gir hiç düşünme ünideki proflar bile okulun boş olduğunu biliyor..
- 19-03-2023, 23:43:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok ekstrem bir bölüm okumadığın sürece üniversitede çok fazla boş vaktin olacak emin olabilirsin. Gerçekten çalışmak istersen bunun için yeterince vaktin olur, tıp, hukuk, mühendislik, mimarlık vb. düşünmüyorsan
- 19-03-2023, 23:45:00Üyeliği durdurulduZaten öyle hocam üniversiteden bir beklentim yok ama aileye bunu anlatamıyorsun tek bildikleri yol üniversite üzerinden geçiyor. Ben üniversiteye geçince yine bildiğimi okuyacağım R10'dan devam hocam teşekkürler değerli yorumun için.bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 23:45:34Kesinlikle derslerine önem ver ve güzel bir üniversite kazanmaya bak. Gerisini üniversiteyi kazanınca düşünürsün. Bunu yapmazsan zaten muhtemelen üniversite sınavı yaklaştığı zaman, bu hatanın pişmanlığını derinden hissedeceksin.
- 19-03-2023, 23:46:04Üyeliği durdurulduYa madem üniversite okuyacağım bari mantıklı bişey okumak istiyorum misal bilgisayar mühendisliği ama üniversite ekstrem olmayacak yani ortalama sıradan bir üniversitede okusam yeter bana maksat diploma.OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 23:46:49O zaman saçma sapan şeylere vakit harcamazsan okurken, çalışmalarını yürütmen için vaktin fazlasıyla olacaktırhesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle