Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok ekstrem bir bölüm okumadığın sürece üniversitede çok fazla boş vaktin olacak emin olabilirsin. Gerçekten çalışmak istersen bunun için yeterince vaktin olur, tıp, hukuk, mühendislik, mimarlık vb. düşünmüyorsan