• 19-03-2023, 23:23:38
    #10
    Reklam Yönetimi
    Doların yıl sonuna 36 TL seviyeleri konuşuluyor, reklam maliyetleri bile minimum 38 tl altına inemiyoruz diye güncellendi, yurtdışı ve kripto piyasalarında da 20 tl yakınlarında, ön görüme bakarsak seçim sonrası 🚀 o tarafta da yatırımım var (18 den almıştım &#128517 ytd 🙏
  • 19-03-2023, 23:26:04
    #11
    Reklam Yönetimi
    Hocam kripto tarafını övmek gibi olmasın ama bu kasım ayından itibaren bana göre o tarafa deli para girişi yapılacak, yastık altları > kripto ytd 🙏
  • 19-03-2023, 23:29:02
    #12
    940 TLden aldığım altınları sattım mesela.. teknik bir grafik paylaşmadan yükselecek demeniz doğru değil. Şu an 200 günlük ortalama da be kıramaz ABD düşürecek altını. Son kez bir dip görülecek o zaman alınabilir
  • 19-03-2023, 23:30:40
    #13
    Reklam Yönetimi
    Altının fiyatı yükseldiği için gümüş tarafına yatırım geçen seneden beri büyük ivme aldı. Ekim ayında bir arkadaşım 150 bin TL gümüşe yatırdığını söylemişti şu an bayram ediyordur herhalde ☺ Ytd
  • 19-03-2023, 23:30:49
    #14
    Web Tasarım ve Yazılım
    iag1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doların yıl sonuna 36 TL seviyeleri konuşuluyor, reklam maliyetleri bile minimum 38 tl altına inemiyoruz diye güncellendi, yurtdışı ve kripto piyasalarında da 20 tl yakınlarında, ön görüme bakarsak seçim sonrası 🚀 o tarafta da yatırımım var (18 den almıştım &#128517 ytd 🙏
    36 mı
  • 19-03-2023, 23:43:21
    #15
    Altin da nezaman boyle yukselis olursa tepesine hemen iniyorlar.Bu hafta fed falan var yine bi ons ta 100$ falan salar asagiya gibi.Batik bankalarin da alicilari varmis bu hafta dingin gecer sanki.
  • 19-03-2023, 23:46:50
    #16
    Geçen kuyumcu, altın alan birisine bozdurmayın derken duydum
  • 19-03-2023, 23:54:33
    #17
    Reklam Yönetimi
    Tek bir yere para bağlamak mantıksız, bundan dolayı her konumda sürekli sepet yapılmasını söylüyorum. Ama benim altın kuralım paranın kös kös uyumasına izin vermeyin. Para sürekli çalışırsa kazandırır. Mevduat hesabında yatan para hele ki bu enflasyon döneminde çöp 🗑 oluyor. 2 sene önceki 100 bin TL ile şimdiki 100 bin TL aynı mı ? 🙂
  • 20-03-2023, 00:12:31
    #18
    Gram altını fiziksel mi alıyorsunuz bankalarda makas aralığı yüksek sanırım