Tek bir yere para bağlamak mantıksız, bundan dolayı her konumda sürekli sepet yapılmasını söylüyorum. Ama benim altın kuralım paranın kös kös uyumasına izin vermeyin. Para sürekli çalışırsa kazandırır. Mevduat hesabında yatan para hele ki bu enflasyon döneminde çöp 🗑 oluyor. 2 sene önceki 100 bin TL ile şimdiki 100 bin TL aynı mı ? 🙂