Anlık kim neler yapıyor bakalım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anlık kim neler yapıyor bakalım
5
●
298
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Anlık kim neler yapıyor bakalım
19-03-2023, 05:02:42
#1
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Halen uykuya dalmayan r10 üyeleri ne yapıyor bakalım
Anlık fotoğrafları / ekran görüntülerini alalım
19-03-2023, 05:05:59
#2
TheSeth
Geceleri uyanık kalmayı seviyorum ya bütün herşey önümden geçiyor en iyi düşündüğüm ve kafa dinlediğim zaman.
19-03-2023, 05:10:31
#3
cloudman
Chatgpt ile kavga ediyorum isteklerimi yapamıyor 😀😀
19-03-2023, 05:33:15
#4
deeprock2
Bu saatte 2 farklı firmaya destek yazısı yazdım. Kulaklarımı çınlatırlar birazdan
19-03-2023, 06:01:34
#5
Ncdiollc
3 gündür uğraştığım google ads özel onay işlemini bi 10 dakika önce tamamladım kahvemi aldım keyif yapıyorum bu şarkı eşliğinde (
https://www.youtube.com/watch?v=-7jjo8UICjQ
)
19-03-2023, 10:49:22
#6
eyefive5
kahvaltı yaptım pc başında r10 başlıklarını geziyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler