• 19-03-2023, 05:02:42
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Halen uykuya dalmayan r10 üyeleri ne yapıyor bakalım

    Anlık fotoğrafları / ekran görüntülerini alalım

  • 19-03-2023, 05:05:59
    #2
    Geceleri uyanık kalmayı seviyorum ya bütün herşey önümden geçiyor en iyi düşündüğüm ve kafa dinlediğim zaman.
  • 19-03-2023, 05:10:31
    #3
    Chatgpt ile kavga ediyorum isteklerimi yapamıyor 😀😀
  • 19-03-2023, 05:33:15
    #4
    Bu saatte 2 farklı firmaya destek yazısı yazdım. Kulaklarımı çınlatırlar birazdan
  • 19-03-2023, 06:01:34
    #5
    3 gündür uğraştığım google ads özel onay işlemini bi 10 dakika önce tamamladım kahvemi aldım keyif yapıyorum bu şarkı eşliğinde (
    https://www.youtube.com/watch?v=-7jjo8UICjQ
    )
  • 19-03-2023, 10:49:22
    #6
    kahvaltı yaptım pc başında r10 başlıklarını geziyorum.