• 16-03-2023, 18:50:25
    #1
    Merhabalar, ekip arkadaşıma (pazarlamacı) müşterilerle iletişim ve iş yönetimi için R10 hesabımı vermek istiyorum bunun yasak bir yanı var mıdır?
  • 16-03-2023, 18:51:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takip
  • 16-03-2023, 18:52:00
    #3
    Vergi levhası ile satın alınan kurumsal üyeliklerde kullanılmasına izin veriliyor bazı özel durumlarda. Bireysel olarak satın alınan kurumsal üyeliklerde izin verilmez.


    Kaynak : https://www.r10.net/1080029466-post2.html
  • 16-03-2023, 19:08:58
    #4
    Kullanan çok kişi var. Bunu apaçık söyleyen sayısız kullanıcı gördüm. Herhangi bir usulsüzlük, terbiyesizlik vb. Yapılmadığı sürece sorun olmaz bence.