Kaza yaptım moralim çok bozuk
12
●698
- 15-03-2023, 18:54:39Arkadaşlar merhaba 1 ay önce kredi çektim bir araba aldım 22 yaşındayım ilk arabamdı 82bin liraya tempra aldım neyse dün saat 1 gibi canım çok sıkıldı arabayla biraz gezeyim dedim. Bilirsiniz köy yolları olur tek şerit gibi zifiri karanlık in cinin top oynadığı yollar o tarz bi yoldu tam eve doğru dönerken köy yeri zaten önüme zifiri karanlıkta bir domuz atladı simsiyah yollar da hafif nemliydi ben de açıkcası normalde o yolda 35-40 ile gidilmesi lazım ama 80-90 ile gidiyordum sanırım o refleks ile ödüm koptu frene asıldım frene asılınca arabanın arkası kendini sola doğru attı, toparlasın diye el frenini de çektim freni de kökledim araba bu sefer sola attı toparlar gibi oldu ama yoldan çıktı. Tam da yolun kenarında ağaç vardı armut ağacı yan tarafıda komple tarla dümdüz armut ağacına girdim gecenin bir yarısı in cin top oynuyor %2 şarjım var zifiri karanlıkta 5,6km yürüdüm aklım başımdan gitti zaten arabanın ön taraf komple gitti araç yürüyor ama kaportası tamamen gitti acaba kaç para masraf çıkaracaklar bilmiyorum kısacası canım çok sıkıldı anlatayım dedim ilk arabam ve ilk kazamdı
- 15-03-2023, 18:58:59Cana geleceğine mala gelsin şükür size birşey olmamış, Allah korumuş. Çok büyük geçmiş olsun.
- 15-03-2023, 18:59:04Çok şükür hayattasınız, felç kalmadınız. Olanları düşünmeyin artık her şey olacağına varır. Para pul yerine gelir olur gider. Sağlık gitti mi geri gelmez. Çok geçmiş olsun