Konu
Kaza yaptım moralim çok bozuk
15-03-2023, 18:59:01
#6
Lifent
Geçmiş olsun hocam, ucuz kurtulmuşsunuz valla. Bi de o saatte öyle bi yerde yürümek de cesaret ister ben heralde arabada tıkılıp kalırdım. Daha büyük bi soruna sebebiyet vermeden kurtulduğunuza bakın. Tekrar geçmiş olsun