Aynı durumdayım ve dediğin hatayı yaptım.
Olmuyor dostum yakınında iken olmuyor. Uzak dur demeyeceğim.
Yapabiliyorsan becerebileceksen uzak dur.
Ben beceremedim ne yazık ki.
Sevdiğimiz kızdan arkadaş olur mu ?
19
●652
- 15-03-2023, 12:10:15Onaylandı, Tescillendi 👍Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2023, 12:57:02Üyeliği durdurulduGüzel söz yazın bunu bir kenarabydex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2023, 22:57:52Özür dilerim sizi dinlemediğim için....
Belki arkadaş oluruz iyiye gideriz diye yazdım konuşmaya çalıştım ama soğuk davrandığından bir şeylerin ters gittiğini anlamalıydım..
Taa ki akşam hayatında biri olduğunu öğrenene kadar... Keşke sizi dinleyip yazmasaydım önüme bakıp devam etseydim..
Şuan çok acayip çöktüm 1 saattir yıkığım bunları yazarken elim titriyor. Belki benim için büyük herkes için çok küçük bir dert ama çok kötüyüm.. - 15-03-2023, 23:00:57Yine aranan yorum forum eskilerinden geldi. Ne varsa r10 forumda var.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca profil fotoğrafınız bir yerden tanıdık geldi @PaSaSa;