Özür dilerim sizi dinlemediğim için....
Belki arkadaş oluruz iyiye gideriz diye yazdım konuşmaya çalıştım ama soğuk davrandığından bir şeylerin ters gittiğini anlamalıydım..
Taa ki akşam hayatında biri olduğunu öğrenene kadar... Keşke sizi dinleyip yazmasaydım önüme bakıp devam etseydim..
Şuan çok acayip çöktüm 1 saattir yıkığım bunları yazarken elim titriyor. Belki benim için büyük herkes için çok küçük bir dert ama çok kötüyüm..