Uyutulduğum için ne şekilde alındığını bilmiyorum ama kapalı olarak yapıldı açmadılar yani burnu 1.5 saat sürmüş ameliyat halen burnum tek taraflı olarak tıkansada eskisi gibi rahatsız etmiyor ben kontrol etmedikçe farketmiyorum bile bende aynı zamanda astım başladığı için halen solunum problemlerim var ama amelyatın faydasıni gördüm yani
Ben devlette yaptım hocam
Valla artık sıkıldım her kalktığımda burnum dopdolu gibi hissetmemden nefes alamamaktan aklımı karıştıran kısım internette çok bilgi var işe yaramıyor falan gibi ondan emin olamadım