Fiyat muadillerine göre çok iyi. Gönül isterdi ki daha ucuz olsun. Şahsen bu araca özel ötvnin sıfırlanmasını isterdim. Ayrıca devletin yerli araba teşviki için özel taşıt kredisi oluşturmasını beklerdim.
Bu fiyata alınır ama önce servis ağları yedek parça desteği nasıl arabayı 1 milyona alıp sadece motorunu 1.5 milyona atarlarsa yada vestel gibi parça yok servis ilgisiz olursa kötü olur